سوالات متداول


مارکت اپس بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟
ما سعی کرده‌ایم مارکت اپس را بر روی تمام دستگاه‌های اندرویدی آزمایش و راه‌اندازی کنیم. در حال حاضر ما از وجود دستگاهی با اندروید ۲.۳ به بالا که قابلیت اجرای مارکت اپس را ندارد مطلع نیستیم. اگر به چنین مواردی برخورد کردید لطفاً ما را نیز از طریق نشانی info@marketapps.ir در جریان بگذارید.

چه برنامه‌هایی در «مارکت اپس» وجود دارند؟
انبوهی از برنامه‌های متنوع، از قبیل بازی‌ها و یا برنامه‌های کاربردی ایرانی و خارجی در مارکت اپس قابل دریافت هستند. اگر پیشنهاد اضافه شدن برنامه‌ای ایرانی/خارجی را دارید لطفاً با ما تماس بگیرید.

برای استفاده از مارکت اپس هزینه‌ای باید پرداخت کنم؟
خیر. استفاده از مارکت اپس به خودی خود هیچ هزینه‌ای در بر ندارد. شما می‌توانید از برنامه‌های رایگان مارکت اپس بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده نمایید. اگر می‌خواهید از برنامه‌های فروشی عرضه‌شده در مارکت اپس استفاده کنید، باید هزینهٔ آن را بپردازید.

هدف شما از این پروژه چیست؟

هدف ما ایجاد کانال توزیع مناسب برای برنامه‌های تولید شده در ایران هست. ما دنیایی بهتر را هم برای کاربران و هم برنامه‌نویسان آرزو داریم!

آیا برای به‌روزرسانی‌ها و رفع ایراد برنامه‌های غیررایگان باید هزینه مجدد پرداخت کنم؟
خیر. به‌روزرسانی برنامه‌ها که معمولاً ایرادهای قبلی را برطرف می‌کند، به رایگان از مارکت اپس قابل دریافت خواهد بود.

اگر برنامه‌ای که خریدم مشکل داشت و خواستم آن را برگردانم و پولم را پس بگیرم، چه روندی را باید طی کنم؟

برای بررسی مشکلات می‌توانید در برنامه نظر بگذارید و یا با نشانی توسعه‌دهندهٔ آن تماس بگیرید. اگر مشکل شما حل نشد، با پشتیبانی مارکت اپس (info@marketapps.ir) تماس بگیرید. ما پس از بررسی، وجه دریافتی را به حساب اعتبار مارکت اپس شما بازمی‌گردانیم تا بتوانید از آن در خرید برنامه‌های دیگر استفاده کنید. بازگرداندن وجه به حساب شما به دلیل مسائل فنی امکان‌پذیر نیست.
مشکلات می‌تواند شامل دریافت نشدن برنامه یا نصب نشدن آن یا موارد مشابه باشد که به هر صورت پس از بررسی، در صورت عدم رفع مشکلات، وجه پرداختی بازگردانده می‌شود.

مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای برنامه‌ها چه مدت است؟
تمامی قیمت‌های درج شده در سایت به‌روز هستند. برنامه‌های رایگان، همیشه رایگان خواهند بود. قیمت یک برنامه‌ برای خریدار آن همیشه ثابت خواهد بود و تغییر قیمت‌ها شامل خریدی که یک بار ثبت و انجام شده است نمی‌شود.

چگونه به صفحه پرداخت شما در برنامه مارکت اپس اعتماد کنم؟
ما سعی کرده‌ایم تمامی جوانب یک پرداخت ایمن بر روی موبایل را در نظر بگیریم. علامت قفل بالای صفحه پرداخت نشان‌دهنده ایمن بودن ارتباط شما با سرور بانک هست. اگر هنوز نتوانسته‌ایم اعتماد شما را جلب کنیم می‌توانید از طریق سایت مارکت اپس هم به خرید بپردازید که این خرید مستقیم از طریق درگاه پرداخت بانک است و ارتباطی با ما پیدا نمی‌کند. امیدواریم بتوانیم در بلندمدت اعتمادی در حد و اندازه‌های بانک در میان کاربران خود ایجاد کنیم.

خرید درون‌برنامه‌ای چطور کار می‌کند؟
خرید درون‌برنامه‌ای کاملاً شبیه خرید عادی برنامه است؛ فقط شما برای خرید درون‌برنامه‌ای، از درون برنامه یا بازی به صفحهٔ پرداخت مارکت اپس هدایت می‌شوید و پس از انجام عملیات خرید، دوباره به محیط برنامه یا بازی بازمی‌گردید. خرید درون‌برنامه‌ای، روی دستگاه‌های اندرویدی مختلف شما قابل مشاهده و استفاده است؛ یعنی اگر اشتراک مجله‌ای را خریده‌اید، یا تبلیغات یک برنامه را حذف کرده‌اید و یا برای حیوان درون بازی‌تان غذا خریده‌اید، همگی در دستگاه‌های دیگر شما نیز قابل استفاده خواهند بود؛ مشروط به این‌که، روی آن دستگاه‌ها نیز مارکت اپس را نصب کرده باشید و به حساب کاربری‌تان که خرید را با آن انجام داده‌اید، وارد شده باشید.

چگونه به امنیت برنامه‌هایی که از مارکت اپس دریافت می‌کنم اعتماد داشته باشم؟
در ارتباط با این سوال می‌توانید به صفحه‌ی امنیت اطلاعات رجوع کنید.

چرا نظرم را نمایش نمی‌دهید؟

به علت نیاز به بازبینی انسانی نظرات و حفظ کیفیت آن بخش، نظرات با تأخیری چند ساعته تأیید و قابل نمایش می‌شوند.

چطوری از سایت شما برنامه دریافت کنم؟
سیاست ما ارائه برنامه‌ها تنها و تنها بر روی موبایل است و در حال حاضر از ارائه برنامه‌ها بر روی سایت معذوریم.

دسترسی به آدرس ایمیلم را از دست داده‌ام. آیا می‌توانید آدرس ایمیل حساب کاربری قبلی‌ام را به آدرسی دیگر تغییر دهید؟

متأسفانه خیر. تنها راه شناسایی شما در مارکت اپس، آدرس ایمیل شماست. ما هیچ اطلاعات دیگری از شما به عنوان کاربر ذخیره نمی‌کنیم و تمام سوابق خرید شما به آدرس ایمیل‌تان متصل است. بنابراین، اگر آدرس ایمیل‌تان را از دست بدهید، تا زمانی که نام کاربری و رمز عبور مارکت اپس را داشته باشید می‌توانید به سوابق خریدتان دسترسی پیدا کنید. توصیهٔ ما، رعایت نکات ایمنی در حفظ ایمیل، مانند شناسایی دو مرحله‌ای است.